nedelja, november 25, 2007

pa je spet teden naokrog...

Hja, spet cel teden nisem nič pisala...

Prejšnji vikend sva bila na Krasu. Končno sva imela oba cel vikend frej, pa sva spokala in šla. Na burjo... in v mrzlo kraško bajto. Sva se oba prehladila, ampak ok, vsaj doma pred compom nisva bila. Men je prav pasalo. Tako kot mi ta vikend paše zabušavati doma.

V petek sem imela razgovor za en superkulski job. Fuuuulllll upam, da ga dobim. Sicer so nekaj rekli, da možno, da bodo zaposlili nekoga samo za part time, ampak meni bi za začetek to še bolj pasalo, da lahko ostanem še tukaj... just in case ;)

Sicer pa uvajam nove punce. In to celo eno, ki bi bila na faksu, če bi bila jaz malo mlajša, ali pa ona malo starejša, moja sošolka. Mi je že hitela razlagati kaj je njen študij zaeno čudo... pa sem jo ustavila, ker mi je nekako znano. hehe

Še 4 dni dela, potem pa Beograd!

Ni komentarjev: