četrtek, september 21, 2006

Francija, Maroko in mogoče Dunaj...

Zadnje čase v službi sprejmem vsako bedarijo, ki mi jo ponudijo... Recimo včeraj me je poklicala sodelavka in me vprašala, če bi prevzela še eno analizo (poleg te, ki sem jo pravkar prevzela, tistih, ki sem jih prevzela pred 14 dnevi in rednih dveh). Seveda jaz bleknem JA, z veseljem jo bom prevzela. Ker to, da moram do naslednjega tedna prebrat ene 500 objav in napisat analizo meni ni dovolj velik izziv. Hočem še eno! Tako s 1.000 objavami (toliko objav namreč moja nova analiza obsega). JUPI!!! Gremo bit deloholiki in spet diplomo postavit v kot. Al pa še boljš, gremo še pisanje diplome stisnt nekam v naš prosti čas.

Vse to seveda počnem zato, da grem oktobra mirne vesti za en teden na izobraževanje organizatorjev mladinskih izmenjav v Francijo, in seveda na dopust!!! V Maroku naju boste lahko srečali novembra. Komaj čakam. Decembra pa je na programu še eno izobraževanje na Dunaju. Ne vem, če ne bi blo bolje, če se takrat posvetim diplomi (bi bil že skrajen čas...). Samo kaj, ko bi bilo tako fajn it spet pogledat moj Dunaj...

Ni komentarjev: