četrtek, januar 04, 2007

Zdrava prehrana

Že decembra sem se odločila, da se bom začela zdravo prehranjevat. To hkrati pomeni, da se bom začela prehranjevati bolj organizirano. Nekaj časa je šlo, potem so bili seveda prazniki, pri katerih ne morš mimo hrane. Zdej smo skozi, tako da smo spet pri zdravem prehranjevanju. Upam da bom pri tem ostala.

Tisto, kar me pri zdravem prehranjevanju najbolj moti je, da moram jesti 5krat na dan - no v bistvu me ne moti to, ampak to, da naj bi bilo kosilo med 12 in 13-to uro. Glede na to, da imam že celo življenje navado jesti kosilo ob 16ih, mi je to totalno prezgodaj. Ampak bo že. Če sem se odločila, da se moram spravit v red, se pač bom.

Pa če že vsi ugotavljate kakšno bo letošnje leto... Če se leto pozna po prvem dnevu, bom celo leto precej tečna, dolgo bom spala, pa tudi delala bom. Nič dobrega se torej ne obeta. Kljub temu, da se diplome nisem dotaknila, upam da bom diplomirala...

Ni komentarjev: